Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, conform Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe.

joi, 14 mai 2015

unul altuia

oamenii mei sunt colorați  
și au texturi și temperaturi diferite

 pe unii i-am gustat 
 pe alții i-am împodobit 
 de unii am uitat 
 iar pe cei mai puțini dintre ei 
 i-am prins de mână 
 și i-am strâns tare, tare 
 încât au început  
 să crape până la sânge
  
 și atunci am înțeles că  
 oamenii mei 
 nu sunt frânturi de lut și agheasmă  
  
 că toți sunt făcuți din carne și 
 cioburi mici de sticlă colorată  
 ca restul 
 
uneori
când se îmbrățișează 
oamenii  
își taie unul altuia  
carnea ce le-a mai rămas 
și-acolo unde a fost carne, rămâne ciob 
  
iar când se îmbrățișează cu sfială
acolo unde a fost carne pe carne  
crește apoi alta mai mare și 
mai plăpândă. 
  
când m-am întors, 
dincolo de porți nu mai era nimic. 
credeam că-i cunoscusem pe toți oamenii 
pe care i-am inventat. 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu