Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, conform Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe.

joi, 19 noiembrie 2009

Fapt divers


Merg pe strada, ascult o melodie care-mi place si, la un moment dat, ma-mpiedic. Cand privesc pe jos, o amintire. Una din acelea care-ti fac rani la picioare, stii... membrele alea inferioare despre care se spune ca ne tin verticali.
Deci... spuneam ca amintirea in discutie m-a lovit la picior si, de nervi, o iau si o arunc nervoasa in urma mea, incercand sa-mi vad de drum linistita in continuare. Dar schiopatez. Buba de la picior imi aminteste de amintirea de care m-am lovit. Cum sa uiti o amintire care te face sa te doara daca durerea nu dispare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu