Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, conform Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe.

miercuri, 18 noiembrie 2009

Măsor clipe în fumuri de ţigară


Măsor clipe în fumuri de ţigară,

stau şi măsor în aburi de cafea amară,

măsor timpul în mângâieri arzânde,

măsor timpul în rănile-mi profunde

şi văd cu fiecare clipă ce-a trecut

cam cât din tot ce-am vrut am şi avut.

Privind în urmă la ce mi-a mai rămas

sunt buzunare arse de ce-am trăit mai pătimaş

La ce a fost şi ce-aş fi vrut să fie

mă tot gândesc scriind pe o hârtie

cuvinte înţelese doar de resemnaţi

de cei ce s-au lăsat de vise sfârtecaţi

de cei ce au dat tot şi au sfârşit uitaţi.

Privind în gol prin fumul de ţigară

mai sorb o gură din cafeaua-amară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu